..Life only travells once..
..Today moments becomes tomorrow memories..
..Enjoy every moment, good or bad..
..Because the gift of life is life itself..



Monday 13 June 2011

phuiff....

hmmm....

Sambil ngelap debu-debu setelah hampir 3 bulan tidak saya tengok rumah ini..
..betapa rasa bersalah menghujam hati  ...
maaf ya blog-ku..betapa saya mendua bahkan mentiga atau meng-empat...

Betapa malasnya saya menulis setelah kegiatan bertubi-tubi datang silih berganti

any way busway...

saya ingin bercerita...kemana saja hilang si ibu satu ini...

pertama..setelah sekian lama saya kubur dalam-dalam ilmu yang saya dapatkan dibangku kuliah,
disuatu hari saya mendapatkan dering telepon ajakan merenovasi taman.

pemiliknya bukan orang baru, taman beliau sudah saya kerjakan th 2000 lalu...

antara senang dan gamang saya terima tawaran itu..


jadilah hari-hari sibuk yang membuat adrenalin tidur bangkit lagi..
ternyata tak terasa akhirnya selesai juga..menyusul lagi meluluskan permintaan kakak u dibuatkan taman juga...menyusul lagi seorang teman lama...

kedua..dan ini yang paling menyenangkan..saya ikutan Scrapbook Class lagi pada tanggal 7 Mei 2011 lalu..

Suhunya kali ini Alice Wahyuni (ini yang ke-2 kalinya saya ikutan kelasnya)..sukanya saya dengan ciri Alice ini adalah: girly, romantis dan detail..
 kereen yaaa?..
(nanti saya posting tersendiri mengenai album ini)

ketiga...disela-sela semua itu kesibukan menjelang Pentas Akhir Tahun (PAT) SD mulai lagi..
Kali ini saya ikutan meramaikan  tim kostum Grade I (angkatan kelasnya Ican), dan juga ikutan dalam kepanitiaan PAT itu sendiri..sesuai dengan bidang yang paling saya kuasai..sie Konsumsi..hahaha..


someday you 'll remember that the days when you feel most alive, are the days when you did what you love..(Ria nirwana)...

you're exactly right Ria...


No comments:

Post a Comment